Obsługa klientów
- Realizacja zamówień, wysyłki towaru
- Prywatność & bezpieczeństwo
- Zwroty i wymiany
- Płatności, Ceny & Promocje
- Uzupełnianie danych
- Realizacja zamówień
- - Ceny produktów na stronie jhk.pl są podane w złotych polskich netto lub euro, bez podatku VAT.
- - Realizujemy tylko zamówienia dla firm z którymi wcześniej ustalone zostały warunki współpracy.
- NIE prowadzimy sprzedaży detalicznej. - - Odcień koloru towaru prezentowany na zdjęciach, stronie internetowej lub w katalogu może nieznacznie różnić się od koloru rzeczywistego produktu. Przed zamówieniem proszę sprawdzić rzeczywisty odcień koloru.
- - Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej, przez naszą stronę jhk.pl lub e-mailem
- Zamówienia złożone w sklepie jhk.pl znacznie przyspieszają czas ich realizacji.
- Zamówienia z podaniem danych do faktury oraz adresem wysyłki,numerów telefonu, nazwisk osób zajmujących się zleceniem ze strony Zamawiającego.
- Podpisanie Warunków lub formularza zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem Spółki do wystawiania faktur VAT bez podpisu Zamawiającego
- Rabat udzielony klientom widoczny jest wyłącznie po zalogowaniu do konta klienta. - - Jeżeli Zamawiający zalega z płatnościami Spółka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia kolejnego zamówienia przed uiszczeniem zaległych należności.
- Wysyłki towaru
- - Zamówienia są wysyłane firmami kurierskimi GLS oraz DPD.
- - Koszty wysyłki firmą kurierska wynoszą 17,00zł netto/karton. Dopłata za pobranie – 3zł netto
- - Zamawiający może odebrać towar własnym transportem.
- - Koszty dostawy ponosi Zamawiający, chyba że strony ustaliły inaczej. Standardowy termin dostarczenia przesyłek przez firmę kurierską wynosi 24h. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z nieterminowej realizacji zlecenia przez firmy kurierskie. Zamawiający jest informowany o nazwie przewoźnika i numerze listu przewozowego na podstawie którego może uzyskać w firmie kurierskiej informacje o przesyłce.
- - Nasza firma dokłada wszelkich starań aby Państwa zamówienie zostało wysłane w dniu otrzymania zamówienia. W przypadku braku takiej możliwości Klient zostanie o tym poinformowany. Realizacja zamówień otrzymanych przez nas po godzinie 13 może zostać przesunięta na następny dzień roboczy. KOLEJNOŚĆ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ FAKSEM I E-MAILEM MOŻE BYĆ PÓŹNIEJSZA NIŻ ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH PRZEZ STRONĘ WWW.JHK.PL
- Wysyłki zamówień z dostawą w sobotę prosimy każdorazowo uzgadniać z nami. Koszt takiej dostawy jest wyższy o 50% do 100% kosztu wysyłki standardowej i zależy od danej firmy kurierskiej.
- Informacja o statusie zamówienia jest dostępna po zalogowaniu się do swojego konta na www.jhk.com.pl lub telefonicznie.
- Przyjmując towar od firmy przewozowej, Zamawiający jest zobowiązany w przypadku gdy opakowanie lub taśmy je oklejające są uszkodzone/ do odnotowania tego faktu na potwierdzeniu odbioru przesyłki u kuriera oraz do przeliczenia otrzymanego towaru w obecności kuriera.
- PAKOWANIE
- Odzież nie jest pakowana w indywidualne worki foliowe.
- Zamówienia są pakowane w kartony, w których mieści się maksymalnie:
- 100 sztuk koszulek typu T-shirt pakowanych po 10 sztuk w paczce
- 50 koszulek typu polo pakowanych po 5 sztuk w paczce
- 25 bluz pakowanych po 5 sztuk w paczce
- 25 kurtek pakowanych po 1 sztuce w worku
- Koszulki zamawiane w innych ilościach niż oryginalne kartony są pakowane w minimalną ilość kartonów, chyba że zamawiający uzgodni z nami inny sposób zapakowania.
- Zwroty i wymiany
od dnia 01.07.2022 zostają zmienione zasady przyjmowania zwrotów towaru.
Każdy zwrot (korekta faktury) będzie obciążony kwotą manipulacyjną w wysokości 25 zł netto.
Kwota manipulacyjna obejmuje koszty księgowe operacji, koszty wybierania towaru oraz koszt sprawdzenie i przyjęcia towaru.